سوالات متداول نمایندگان SMSMOD

سوالات متداول نمایندگان محترم :

•    نماینده شما هستم چطور میتوانم سامانه را بر روی دامنه اختصاصی خودم داشته باشم ، و برای خود لوگوی اختصاصی و متن کپی رایت و… تعیین کنم ؟94823_0034d
نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain  از سامانه استفاده کنند ، کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت معتبر ثبت دامنه تهیه کرده سپس DNS های دامنه خود را روی  DNS های شرکت تنظیم نمایند (Ns1.asemaneabi.com و  Ns2.asemaneabi.com) و یا اگر زیر دامنه باشد آن  را روی آیپی سرور (۷۹٫۱۷۵٫۱۶۱٫۲) شرکت تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند ، دقت نمایید برای زیر دامنه نباید روی آیپی Redirect شود بلکه باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه گردد .
نمایندگان محترم به صورت کلی نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و از طریق بخش لوگو ها میتوانند اطلاعات کلی سامانه و تعرفه های خود را در صفحه لاگین قرار دهند ، چنانچه نماینده بخواهد در یک وب سایت جداگانه صفحه لاگین خود را قرار دهد نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت .
نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .

•    شماره کارت و شماره حسابم را در بخش مدیریت حساب ها وارد کردم ولی پرداخت الکترونیک انجام نمی گیرد ، لطفا توضیح دهد .

برای فعال سازی پرداخت الکترونیک باید با بانک مورد نظر تماس گرفته و درخواست فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیک بدهید ، بانک های پیشنهادی ما به ترتیب بهترین سرویس دهی به شرح زیر است :
۱٫    ملت
۲٫    پارسیان
۳٫    سامان
۴٫    ملی


•    من از یکی از بانک های فوق درگاه الکترونیک تهیه کرده ام طبق راهنمای بالای صفحه مدیریت حساب عمل کردم ولی در هنگام پرداخت توسط کاربرانم با خطای ۲۲ (یا خطای ۲۴ یا مشابه… ) روبرو می شوم لطفا راهنمایی بفرمایید؟

در هنگام عقد قرارداد و دریافت درگاه باید آیپی بانکی مارا به بانک اعلام بفرمایید (۷۹٫۱۷۵٫۱۶۱٫۲) .

•    در زمینه رمز یا شماره مشتری که در قسمت معرفی شماره حساب عنوان می شود توضیحی دهید آیا رمز حساب خودمان است ؟

خیر این رمز کارت یا حساب شما نیست بلکه هنگامیکه با یکی از بانک ها قرار داد می بندید و پرداخت الکترونیک میگیرد ممکن است رمز به شما بدهند که در راهنمای پنل نمایندگی برای هر بانک به صورت مجزا توضیحات داده شده است .

•    براساس متن تعرفه ها و راهنمای سیستم و تماس تلفنی اولیه من به کاربران گفته ام که اگر سرویس نامحدود من را خریداری کنند می توانند خود کاربر تعریف کنند و نیز مدیریت بسته ها با خودشان است. آیا این مورد درست است؟
در مورد سامانه یک نماینده میتواند کاربر تعریف کند ، کاربر نماینده بخشی به نام کارمندان (زیر کاربران) دارد که در این بخش قادر است کاربر تعریف کرده و سطوح دسترسی و شماره به کارمند تخصیص دهید ، البته باید دقت نمایید که تعرفه کارمند و مادر یکی است ؛ یعنی اگر شما پیامک را به کاربرتان ۱۰۰ ریال می فروشید کارمند هم با همین تعرفه میتواند ارسال نمایید ، در مورد اینکه خودتان بخواهید نماینده ایجاد کنید بله امکان این هم وجود دارد ولی باید در این خصوص با مدیریت مذاکره نمایید .

•    اگر چنانچه یکی از بسته ها یا تعرفه ها را حذف کنم؛ کاربران آن بسته چه میشوند؟
در صورتی که یک بسته یا تعرفه داشته باشید که به یک یا چند کاربر تخصیص داده شده باشد  نباید آن را حذف کنید ، در صورت نیاز به تغییر آن را ویرایش نمایید .
•    آیا کاربران من هم میتوانند کاربر ارائه کنند و برای ایشان بسته و تعرفه ایجاد نمایند ؟
کاربران  شما میتوانند زیرکاربر داشته باشند ، شماره اختصاصی به ایشان بدهند و دسترسی زیرکاربران را تنظیم کنند ولی نمیتوانند بسته و تعرفه داشته باشند ، کاربران شما پنل نمایندگی ندارند که بتوانند درگاه اختصاصی داشته باشند یا کاربرانشان را مانیتور نمایند

•   آیا  سرویس ها و بخش های جدیدی که به سامانه اضافه میشود رایگان است ؟
تمامی آپدیت هایی که در سامانه صورت میگیرد رایگان است .

•    در صورتی که یکی از کاربرانم پیامک غیر اخلاقی ، نا متعارف یا سرکاری ارسال کرد چه کاری باید انجام دهم ؟
پیشگیری همیشه بهتر از درمان است ، اگر اطلاع رسانی درست باشد به ندرت این اتفاق رخ خواهد داد ، بنابراین سعی کنید با اطلاع رسانی درست از این گونه ارسال ها جلوگیری نمایید .
در صورت ارسال چنین پیامکی پنل کاربر مسدود می شود و بنا بر صلاحدید اپراتور و شرکت فعال و یا غیر فعال میگردد.

•    در بخش لوگو ها یک لوگو برای صفحات داخلی انتخاب کردم ولی نمایش داده نمی شود ، لطفا راهنمای کنید .

به دلیل محدودیت فضا در این طرح گرافیکی قابلیت نمایش لوگو در صفحات داخلی غیر فعال می باشد

•    بنده میخواهم برای یک کاربر تعیین کنم که هر چقدر شارژ کند برای او هر پیامک ۱۱۴ حساب شود و این تعرفه تغییر نکند و برای دیگری ۱۰۴ حساب شود ولی با توجه به اینکه بازه ها نباید هم پوشانی داشته باشند نمیتوانم اینکار را بکنم لطفا راهنمایی کنید
شما بازه ها را درست و بر اساس پلکانی تعریف کنید (طبق راهنمای پنل نمایندگی) ، سپس در هنگام ایجاد بسته یا تعریف کاربر تیک تعرفه ثابت را بزنید تا تعرفه دلخواه برای کاربر ثابت شود

•    شارژآنلاین نمایندگی خود را فعال کرده ام  ، مشتریان من گزینه شارژ حساب را که میزنند با خطای  “در حال حاضر امکان پرداخت آنلاین فراهم نمی باشد” روبرو میشوند لطفا بررسی کنید

مبلغی که کاربر میخواهد شارژ کند باید در حساب شما موجود باشد ، برفرض اگر کاربر شما میخواهد مبلغ ۱۰۰۰ ریال شارژ کند شما باید حداقل ۱۰۰۰ ریال در حساب خود موجود داشته باشید

 

بازدید (۹۹۵)