اعطای نمایندگی مستقل سامانه پیام کوتاه

admin ۱۲:۰۰ ق.ظ ۰

نمایندگی مستقل پنل پیام کوتاه مای سند MY SEND

سرویس نمایندگی سامانه پیام کوتاه بستر مناسبی برای فعالیت اشخــاص حقیــقی در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه و فــروش سامانه پیامک است. این سرویس به صورت نمایندگی مستقل و قابلیت تغییر علامت تجاری (rebranding) ارائه می شود یعنی هر نماینـده می توانـد خدمات پیــام کوتاه را با برند تجــاری خود ارائه نماید و ســامانه ای با دامنــه و لوگو اختصاصی خود داشته باشد. این قابلیت برای نماینده های هر نماینده نیز وجود دارد و هر نماینده ای که از این سرویس استفاده کند می تواند با نام و برند خود فعالیــت نمایــد. افزون بر امـــکان rebranding امکانات مختلفـی در ســرویس نماینــدگی مســتقل پیش بینی شـده تا هرفردی که علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با سرمایه گذاری اندک و بدون وابستگی به سایر سرویس دهندگان ، سامانه پیامک اختصاصی خود را راه اندازی نموده و به کسب و کار بپردازد .

امکانات کلی سرویسی که در اختیار نماینده ها قرار می گیرد به شرح زیر است :bulk-sms-1

دسترسی به سامانه پیامک با دامنه اختصاصی :
هر نماینده می تواند دامنه یا زیردامنه دلخواه خود را ثبت نموده و به سامانه پیامک متصل نماید و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی نماینده خواهد بود .

درج لوگو اختصاصی :
هر نماینده می تواند برای سامانه پیامک خود نام مناسبی انتخاب کرده، بر اساس آن یک لوگو طراحی نموده و در نهایت لوگو خود را در صفحه ورودی (login) و صفحه اصلی سامانه قرار دهد .

واگذاری نامحدود پنل کاربری :
هر نماینده می تواند به تعداد تعریف شده در سیستم ( به ازای سطح نمایندگی )  کاربر ثبت کرده و پنل کاربری واگذار نماید. همچنین نماینده می تواند پنل ها را به صورت بسته های مختلفی از ابزارهای سامانه تعریف کرده و پکیج های مختلف را با قیمت های متفاوت در اختیار کاربران بگذارد .

واگذاری  نمایندگی مستقل :
هر نماینده می تواند به تعداد تعریف شده سیستم ، نماینده مستقل ثبت کرده و پنل های نمایندگی را به صورت مستقل یا نمایندگی در اختیار دیگر علاقمندان به فعالیت در زمینه خدمات پیام کوتاه بگذارد. پنل های نمایندگی نیز همانند پنل های کاربری می توانند امکانات مختلف و محدودیت های متفاوتی داشته باشند و نماینده می تواند پنل های نمایندگی را با قیمت و شرایط دلخواه خود واگذار نماید .

تعیین قیمت ها :
در این سرویس، نماینده به عنوان یک سرویس دهنده مستقل فعالیت خواهد کرد بنابراین اختیار تعیین قیمت و نحوه واگذاری پنل های کاربری و نمایندگی، شماره های مجازی و سایر موارد در اختیار نماینده می باشد و تمامی درآمدهای نماینده از این سرویس متعلق به وی خواهد بود .

تعیین تعرفه ها :
تعیین تعرفه ارسال و دریافت پیامک و ایجاد بازه های متناسب با هر تعرفه در اختیار نماینده خواهد بود. همچنین نماینده می تواند بازه های مختلفی با تعرفه های متفاوت برای کاربران و نماینده ها ایجاد نماید .

شماره های مجازی دائمی :
واگذاری شماره های مجازی به نماینده ها از پیش شماره ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و به صورت یک تا ۵ سال خواهد بود اما نماینده ها می توانند بر حسب سیاست فروشی که اتخاذ می کنند، شماره ها را به صورت ۵ ساله  یا اجاره سالیانه به کاربران خود عرضه نمایند .همچنین نماینده ها می توانند به تعداد نامحدود شماره مجازی تهیه کرده و به صورت اشتراکی یا اختصاصی در اختیار کاربران و نماینده های خود قرار دهند .

عدم نیاز به هاست یا سرور :
سرویس نمایندگی سامانه پیامک نیازی به نصب روی هاست یا سرور خاصی ندارد و بسترهای میزبانی و ارتباطی آن به صورت متمرکز توسط تیم فنی پستگاه تأمین می شود . ( البته برای پنل های مختلف نمایندگی میزان هاست تعریف شده ای در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت که اجاره هاست به همراه پنل در پکیج عرضه خواهد شد . ) برای اطلاعات بیشتر به بخش نمایندگان و پکیج های نمایندگی مراجعه نمایید

بازدید (۴۱۶۳)

فرستادن دیدگاه »